Getting My webmehr.com To Work

Wiki Article

خود مردم این درایت، آگاهی و هوشیاری را دارند كه نگذارند اولاً كسی بر این حركت آنها سوار شود كه بخواهد ادعای رهبری حركت آنها را داشته باشد، ثانیاً با اصلاح بعضی از اشتباهاتی كه ممكن است به وجود آمده باشد جلوی سوءاستفاده بعضی از آقایان و بهانه دادن برای سركوب را بگیرند.

وي تاکيد کرد که ما مسير دستيابي کامل به تکنولوژي صلح آميز هسته اي را طي مي کنيم و فکر نمي کنيم که ميدان رقابت نظامي تسليحاتي مناسب افکار اسلامي ما باشد.

شما هیاتی را تشکیل دادید تا به رخدادهای ناگوار پس از انتخابات و ظلم هایی که شده است رسیدگی شود و آقای خلفی به عنوان نماینده شما در کمیته پیگیری، به نقل از شما مدعی بود که جنابعالی گفته اید باید به شکایات و گزارش ها تا نهایت ماجرا، رسیدگی شود. اما پرسش من این است که آیا با وجود این تهدیدها و توهین ها و ارعاب ها رسیدگی به فجایع و شکنجه های پس از انتخابات ممکن خواهد بود؟ پاسخ این پرسش بر شماست اما این را بدانید که مهدی کروبی همچنان اصرار بر پیگیری حقوق مظلومان دارد، باشد که نشان داده باشد این ابزارهای نخ نما شده اگر بر کسانی نیز کارساز باشد، بر او کارساز نیست و او همچنان با قدرت و محکم در میدان ایستاده است و نمی گذارد عده ای تازه به دوران رسیده، چوب حراج بر سرمایه نظام و امام و کشوری بزنند که حاصل یک انقلاب مردمی و خون شهیدان بسیار است.

.. به حمایت از شما برخاستند تا انقلابی را که خون های پاک عزیزان شان در پایش ریخته شده بود، از کج فهمی و انحراف نجات دهند. شما نقطه

بالاخره یك نفر عقیده‌ دیگری در یك مسئله‌ خاصی دارد؛ اینجور نیست كه در مبانی و اصول اختلافی وجود داشته باشد و به نظرم نمی‌آید اینجوری باشد.

به نظر من بعید است که این اعترافات پروژه ای باشد برای بازداشت دیگران. برعکس به نظر من این اعترافات مسکنی برای جریان راست رادیکال است تا حرفهای مورد اعتقاد خودش را از زبان اصلاح طلبان بشنود تا به تبع آن طرفداران این جناح اعتقاد بیشتری به جناح سیاسی مورد علاقه شان پیدا کنند.

دیروز هم فیاض زاهد، روزنامه‌نگار و از اعضای حزب اعتمادملی (به دبیرکلی کروبی)، را گرفتند.

سید محمدعلی ابطحی، عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز که به اتهام دخالت در حوادث بعد از انتخابات در زندان به سر می برد، در اتفاقی بی سابقه، وبلاگش را از درون زندان به روز کرد، عکسی را که گوشه مطلب مشاهده می کنید، تصویر امروز ابطحی در زندان است.

معمولا برای تغییر مهر شرکت اقدام قانونی خاصی انجام نمی‌شود مگر زمانی که در حساب‌های جاری شرکت یا استاد تعهدآور قبلی، مهر شرکت تعریف شده باشد.

عزت الله سحابی، وزير سابق برنامه و بودجه، جمهوری اسلامی ايران

آیا می‌دانید که مهر شرکت چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ تاسیس شرکت مطالعه در ۳ دقیقه زهرا گل‌رخان

حال چرا اینجوری است ... " مجیدی در این لحظه ناگهان بغض كرد و با صدایی اشك آلود خطاب به آقا گفت :

افشای فشارهای پنهان به رئیس قوه قضائیه درباره دادگاه انتخابات

اگر با خواندن مطالب بالا هنوز قانع نشده اید که چرا واقعا به طراحی سایت وکالت نیاز است، به شما توصیه می شود دیگر دلایل نیاز به طراحی سایت وکالت که در زیر مطرح شده است را نگاهی بیاندازید. این دلایل عبارتند از :

Report this wiki page